pomoc
a BIP : Urząd Miejski w Lipnie
pomoc
BIP : Urząd Miejski w Lipnie

BIP : Urząd Miejski w Lipnie

Start Przetargi Ogłoszenia Akty publicznoprawne Samorząd Wybory do Parlamentu Europejskiego 2024 Wybory Samorządowe 2024 Rada Miejska - kadencja 2018 - 2023 Rada Miejska - kadencja 2014 - 2018 Deklaracja dostępności Rada Miejska - kadencja 2010 - 2014 Rada Miejska - kadencja 2006 - 2010 SIM – KZN Toruński - nabór wniosków na mieszkania czynszowe Transmisje sesji Rady Miejskiej w Lipnie Portal e-Sesja Rady Miejskiej w Lipnie Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 Urząd Miejski Statut Miasta Budżet Miasta Lipna Dług publiczny Podatki i opłaty lokalne Wieloletnia Prognoza Finansowa Gminy Miasta Lipna Gospodarka gruntami Oświata Zarządzanie kryzysowe i ochrona ludności Plany audytów wewnętrznych Ochrona Środowiska Sport Kultura Zarządzenia Oświadczenia majątkowe Wybory, Referenda Ważne dokumenty Ochrona Danych Osobowych - RODO Jak załatwić sprawę? Konkurs ofert Petycje Ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego Infostrada Kujaw i Pomorza - Porozumienie Praca MOPS Redakcja BIP Rejestr zmian Instrukcja Kontakt

Przetarg


Ogłoszenie o przetargu - Selektywna zbiórka odpadów w II półroczu w Lipnie.


Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym:

Selektywna zbiórka odpadów w II półroczu w Lipnie.

 

Lipno, 2010.05.18

 

 

ZP-341-7PN/ 2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM

1. Zamawiający:
Gmina Miasta Lipna
ul. Plac Dekerta 8
87 – 600 Lipno
tel. /054/ 288-42-11, faks /054/ 288-42-65
2. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
3. Specyfikację istotnych warunków zamówienia
udostępnia się nieodpłatnie na stronie internetowej www.bip.umlipno.pl

Na pisemny wniosek wykonawcy zamawiający przekaże niniejszą specyfikację w formie skryptu. SIWZ można odebrać w siedzibie zamawiającego pok. nr 17 lub otrzymać pocztą tel. /054/ 288-42-57
4. Przedmiot zamówienia:

 I

Selektywna zbiórka odpadów w II półroczu w Lipnie.

1.

Przedmiot postępowania przetargowego dotyczy bieżącego utrzymania czystości i porządku na zleconych terenach, a szczególności usuwanie wysegregowanych odpadów komunalnych w postaci:
- stłuczki szklanej
- tworzyw sztucznych
- makulatury
pochodzących z selektywnej zbiórki odpadów komunalnych prowadzonej na terenie miasta Lipna i gromadzonych w pojemnikach 1100 litrów , wystawionych w punktach miasta wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ postępowania.

Szczegółowy zakres zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ - "Wykaz pojemników usytuowanych na ulicach Lipna"

Numer klasyfikacji zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

 90.00.00.00-7 – Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów …..

5. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

6. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

7. Termin wykonania zamówienia:  1 VII 2010 – 31 XII 2010 r.
8. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :


8.1. spełniają warunki określone w  art. 22 ust.1, ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.);  w przypadku składania oferty przez Wykonawców   występujących wspólnie, warunek ten musi spełnić każdy z Wykonawców

8.2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy  Prawo zamówień publicznych; w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, warunek ten musi spełnić każdy z Wykonawców

8.3. mają doświadczenie w wykonaniu robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia,  w okresie ostatnich pięciu lat  przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania

 

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału  Wykonawca winien do oferty dołączyć następujące oświadczenia  i dokumenty:

1)         aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

Uwaga: w przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokumenty musi złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie.

2)         aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Uwaga: w przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokumenty musi złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie.

3)         wykaz wykonanych podobnych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom  stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane  należycie,

Uwaga: w przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie warunek udziału w postępowaniu muszą spełnić łącznie wszyscy Wykonawcy  występujących wspólnie.

Uwaga: w przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie warunek udziału w postępowaniu  muszą  spełnić  łącznie wszyscy Wykonawcy  występujących wspólnie

4)         w przypadku zatrudnienia podwykonawców przy realizacji zamówienia, pisemne oświadczenie podwykonawcy o gotowości współpracy z Wykonawcą w zakresie realizacji zamówienia ze wskazaniem zakresu rzeczowego prac, które będzie wykonywał

5)         oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, że:

·          posiadają uprawnienia do wykonywania i określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

·          posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym  i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

·          znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

Uwaga: w przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w/w oświadczenie musi złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie.

6)         oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w trybie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.

Uwaga: w przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w/w oświadczenie musi złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie

7)            wykaz sprzętu jaki posiada Wykonawca i jaki będzie używany do realizacji zamówienia (wg wzoru określonego w załączniku nr 3)

9. Wadium: Nie ustala się
10. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
a. cena (koszt) - 100%
11.  Miejsce oraz termin składania ofert:

Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim w Lipnie,  ul. Plac Dekerta 8  pok. nr 16 ( sekretariat) do dnia 31.05.2010r. do godz. 12:00. Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Lipnie, ul. Plac Dekerta, pok. nr 17 w dniu 31.05.2010r. o godz. 12:30.

12. Termin związania ofertą:  30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
13. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
14. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

15. Zamawiający nie zastosuje aukcji elektronicznej. 

16. Informacja o dacie zamieszczenia ogłoszenia w BZP –  ( art. 40 ust. 6 pkt 3 ustawy PZP ) z dnia 18.V.2010 r.

Pliki do pobrania: 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia  ( SIWZ )

- Załącznik Nr 1- Wykaz terenów objętych zamówieniem

- Załącznik Nr 2- Formularz ofertowy

- Załącznik Nr 3- Oświadczenie wykonawcy

- Załącznik Nr 4- Projekt umowy

- Załącznik Nr 5- Wykaz sprzętu

- Załącznik Nr 6- Wykaz zrealizowanych usług

 

 



Lista plików


NazwaData dodaniaLicznik


Informacje o publikacji


WytworzyłZaakceptowałOpublikował
Artur RybickiArtur RybickiArtur Rybicki
Data publikacjiLicznik odsłonLicznik zmian
18 maja 2010 r. 13:5781518


Rejestr zmian


Data zmianyTyp zmianyUżytkownik
18 maja 2010 r. 14:23 Edycja Artur Rybicki
18 maja 2010 r. 14:22 Edycja Artur Rybicki
18 maja 2010 r. 14:21 Edycja Artur Rybicki
18 maja 2010 r. 14:20 Edycja Artur Rybicki
18 maja 2010 r. 14:18 Edycja Artur Rybicki
18 maja 2010 r. 14:17 Edycja Artur Rybicki
18 maja 2010 r. 14:16 Edycja Artur Rybicki
18 maja 2010 r. 14:15 Edycja Artur Rybicki
18 maja 2010 r. 13:57 Dodanie Artur Rybicki
18 maja 2010 r. 14:23 Edycja Artur Rybicki
Pokaż więcej