pomoc
a BIP : Urząd Miejski w Lipnie
pomoc
BIP : Urząd Miejski w Lipnie

BIP : Urząd Miejski w Lipnie

Start Przetargi Ogłoszenia Akty publicznoprawne Samorząd Wybory do Parlamentu Europejskiego 2024 Wybory Samorządowe 2024 Rada Miejska - kadencja 2018 - 2023 Rada Miejska - kadencja 2014 - 2018 Deklaracja dostępności Rada Miejska - kadencja 2010 - 2014 Rada Miejska - kadencja 2006 - 2010 SIM – KZN Toruński - nabór wniosków na mieszkania czynszowe Transmisje sesji Rady Miejskiej w Lipnie Portal e-Sesja Rady Miejskiej w Lipnie Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 Urząd Miejski Statut Miasta Budżet Miasta Lipna Dług publiczny Podatki i opłaty lokalne Wieloletnia Prognoza Finansowa Gminy Miasta Lipna Gospodarka gruntami Oświata Zarządzanie kryzysowe i ochrona ludności Plany audytów wewnętrznych Ochrona Środowiska Sport Kultura Zarządzenia Oświadczenia majątkowe Wybory, Referenda Ważne dokumenty Ochrona Danych Osobowych - RODO Jak załatwić sprawę? Konkurs ofert Petycje Ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego Infostrada Kujaw i Pomorza - Porozumienie Praca MOPS Redakcja BIP Rejestr zmian Instrukcja Kontakt

Przetarg


Ogłoszenie o postępowaniu - Rekultywacja składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Lipno, Gmina Miasta Lipna


ZP.341-12PN/2014                                                                                       Lipno, dnia 17.10.2014 r.

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym :

Rekultywacja składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Lipno, Gmina Miasta Lipna

SEKCJA I:   ZAMAWIAJĄCY:

I.1. Nazwa i adres:

Gmina Miasta Lipna

Plac Dekerta 8

87-600 Lipno

woj. Kujawsko-Pomorskie

tel. (0-54) 288-42-11, fax (0-54) 288-42-65   

      I.2. Rodzaj zamawiającego

Jednostka samorządu terytorialnego

SEKCJA II:   PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

       II.1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

       II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Rekultywacja składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Lipno, Gmina Miasta Lipna

       II.1.2. Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

       II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Rekultywacja składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Lipno, Gmina Miasta Lipna

Roboty podstawowe – Rekultywacja techniczna

  1. Urządzenie zaplecza budowy wraz z zasilaniem w energię elektryczną i wodę.
  2. Uporządkowanie Terenu budowy (zabezpieczenie rowu przed odciekami poprzez ułożenie pod warstwą uszczelnienia z gliny geomembrany PEHD 1,5 mm dwustronnie fakturowanej - 860 m2, oczyszczenie rowu - 260 m).
  3. Kształtowanie bryły składowiska (przemieszczenie masy ziemnej i odpadów w celu wyrównania podłoża i ukształtowania niecki składowiska - 22250,0 m3).
  4. Wykonanie warstwy wyrównawczej (piasek, pospółka o grubości 0,3 m) - 4553,0 m3.
  5. Wykonanie warstwy uszczelniającej z gruntów mineralnych spoistych tj. iłów, glin, glin piaszczystych o grubości 0,5 m - 7588,0 m3.
  6. Wykonanie warstwy drenażowej z żwirów, piasków gruboziarnistych, piasków średnioziarnistych, pospółki o grubości 0,5 m - 7588,0 m3.
  7. Wykonanie warstwy urodzajnej glebotwórczej z humusu lub gruntu mineralnego mieszanego z osadami ściekowymi o grubości 1,0 m - 15176,0 m3, zabezpieczenie skarp geosiatką o wymiarach 488 x 466 - 3700 m2.    
  8. Wykonanie ścieżki edukacyjnej (tablice edukacyjne na naturalnym podłożu po uprzednim wyrównaniu podłoża) - m2.
  9. Wykonanie i montaż tablic edukacyjnych - 3 szt.
  10. Wykonanie i montaż tablicy informacyjnej - 1 szt.
  11. Wykonanie i montaż pamiątkowej - 1 szt.

Roboty podstawowe – Rekultywacja biologiczna

  1. Wykonanie zabiegów agrotechnicznych - 16400,0 m2.
  2. Wykonanie nasadzeń (drzewa: akacja, brzoza brodawkowata, osika, sosna zwyczajna - 222 szt.; krzewy: wierzba wiciowa, róża fałdzistolistna, róża dzika, czeremcha amerykańska, jarząb pospolity - 222 szt.).
  3. Wykonanie obsiewów (mieszanka roślin: kostrzewa czerwona, stokłosa bezostna, rajgras wyniosły, wiechlina łąkowa, koniczyna biała z dodatkiem roślin szybkiego wzrostu: łubin, gorczyca, owies, żyto) -16400,0 m2.
  4. Wykonanie zabiegów agrotechnicznych i pielęgnacyjnych        - 16400 m2.

Usługi

  1. Badanie monitoringowe w zakresie Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie składowisk odpadów (Dz.U. 2013, poz. 523).
  2. Udostępnienie Terenu budowy i zabezpieczenie miejsca organizacji pikniku edukacyjnego.

Inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Lipno na działkach Nr 1715/5 i 3104/10 – obręb geod. 9, jednostka Lipno, Gmina Miasta Lipna, powiat lipnowski. Powierzchnia rekultywacji wynosi 1,64 ha.

     II.1.4. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
      II.1.5. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

Główny przedmiot:

45.11.23.20-4 - Rekultywacja

Dodatkowe przedmioty:  

45.11.23.30-7 - Rekultywacja terenu

45.11.12.00-0 – Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45.11.12.91-4 - Roboty związane z zagospodarowaniem terenu

45.11.13.00-1 – Roboty rozbiórkowe

45.11.27.00-2 – Roboty w zakresie kształtowania terenu

45.11.27.10-5 – Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45.23.31.61-5 – Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

77.31.00.00-0 – Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

        II.1.6. Czy dopuszcza się składanie ofert częściowych:  Nie

        II.1.7. Czy dopuszcza się składanie ofert wariantowych: Nie

        II.1.8. Czy Zamawiający przewiduje zawarcie umowy ramowej: Nie

        II.1.9. Czy Zamawiający przewiduje ustanowienie dynamicznego systemu  

                  zakupów: Nie

II.2. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

       II.2.1. Termin wykonania zamówienia:  31 październik  2015 r.
 

SEKCJA III:    INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, 

                        FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1. WADIUM

      III.1.1. Informacja na temat wadium:

Wadium

  1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 22.000 PLN, słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych 00/100 przed upływem terminu składania ofert.
  2. Wadium powinno być wniesione w nieprzekraczalnym terminie do dnia 2 grudnia 2014 do godz. 10,00  i winno obejmować okres związania ofertą.
  3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
  • pieniądzu,
  • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
  • gwarancjach bankowych,
  • gwarancjach ubezpieczeniowych,
  • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z póz. zm.).
  1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:

Kujawski Bank Spółdzielczy w Aleksandrowie Kujawskim Nr 83 9537 0000 2004 0043 0777 0002   z dopiskiem „Wadium na Rekultywację składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Lipno gmina Miasta Lipna.

  1. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek.
  2. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
  3. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
  4. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą.
  5. Z treści polisy, poręczenia, gwarancji lub innego dokumentu stanowiącego formę wadium winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust.4a i ust.5 ustawy Pzp.
  6. W trakcie postępowania przetargowego czas związania ofertą może ulec przedłużeniu o oznaczony okres, co pociąga za sobą obowiązek przedłużenia okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, wniesienia nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
  7. Odmowa wyrażenia przez Wykonawcę zgody na przedłużenie terminu związania ofertą nie spowoduje utraty wadium.
  8. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania oferty, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust.3 ustawy Pzp, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego ofertę uzna się za odrzuconą.
  9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a ustawy Pzp.
  10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
  12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.

W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Pzp.

Zabezpieczenie należytego wykonania umowy

  1. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
  2. Zamawiający będzie żądał wniesienia przez Wykonawcę przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny brutto podanej w Formularzu oferty.
  3. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
  • w pieniądzu,
  • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
  • gwarancjach bankowych,
  • gwarancjach ubezpieczeniowych,
  • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  1. Zabezpieczenie w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy:

Kujawski Bank Spółdzielczy w Aleksandrowie Kujawskim Nr 83 9537 0000 2004 0043 0777 0002   z dopiskiem „Zabezpieczenie należytego wykonania umowy na Rekultywację składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Lipno gmina Miasta Lipna”.

  1. Zabezpieczenie w formie innej niż pieniądz należy wnieść w formie oryginału.
  2. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może w uzgodnieniu z Zamawiającym zaliczyć kwotę wadium na poczet zabezpieczenia.
  3. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia w formie gwarancji lub poręczeń powinny być one wystawione na okres obejmujący realizację zamówienia oraz okres gwarancji i rękojmi.
  4. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w ust. 3. Zmiana formy zabezpieczenia musi zachować ciągłość należytego wykonania umowy bez zmniejszenia jego ustalonej wysokości.
  5. Zamawiający dokona zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy w następujących częściach i terminach:
  • 70% wartości zabezpieczenia – Zamawiający zwróci w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane,
  • 30% wartości zabezpieczenia – Zamawiający zwróci nie później niż w 15-tym dniu po upływie okresu rękojmi za wady.
  1. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.
  2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Gwarancja jakości i okres rękojmi za wady.

Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy oraz wydłużenia okresu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia do 36 miesięcy. Okres gwarancji obowiązuje od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.

III.2. ZALICZKI

      III.2.1. Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie

III.3. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej, a także Wykonawcy ci występujący wspólnie ( spółka cywilna i konsorcjum) , spełniający warunki określone w ustawie PZP oraz SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

      III.3.1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:

Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca przedłoży:

Oświadczenie,  potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji.

       III.3.2. Wiedza i doświadczenie:

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:

Wykonawca wykaże roboty budowlane prawidłowo wykonane (ukończone) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:

  1. jednej lub kilku (maksymalnie trzech) robót budowlanych obejmujących roboty ziemne polegające na przemieszczaniu mas ziemnych, np. wymiana gruntów, niwelacja terenu, profilowanie terenu, wykonywanie nasypów, skarpowanie, o powierzchni łącznej co najmniej 0,50 ha.

       III.3.3. Potencjał techniczny:

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

       III.3.4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia:

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:

Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca przedłoży dowody:

  1. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

Wykonawca wykaże dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, co najmniej:

  1. kierownik budowy – posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, lub w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub w specjalności drogowej i 3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami ziemnymi polegającymi na przemieszczaniu mas ziemnych, takimi jak wymiana gruntów, niwelacja terenu, wykonywanie nasypów, skarpowanie.

Zamawiający akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach określonych ustawą z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008 r. Nr 63 poz. 394); w przypadku zaproponowania osób wchodzących w skład zespołu, które nie znają języka polskiego, Wykonawca powinien zapewnić tłumacza.

Wymieniona wyżej osoba powinna posiadać aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa.

Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń jakie mają załączyć Wykonawcy – wyszczególnionych w pkt. 2.  Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunek Wykonawca spełnia.

     III.3.5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa:

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:

Wykonawca wykaże w celu potwierdzenia posiadania odpowiedniej do przedmiotu zamówienia  sytuacji ekonomicznej i finansowej, że:

  1. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 450.000,00 PLN (słownie: czterysta pięćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych),
  2. posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż równowartość 1.000.000,00 PLN (słownie: jeden milion 00/100 złotych).

III. 4. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. I USTAWY:

        III. 4.1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć następujące dokumenty: 

4.1.1.   aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy.

4.1.2.   aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

4.1.3.   aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  1. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert / Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/;
  2. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert / Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/;
  3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert / Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji zamówienia lub części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym w pkt 4.1.1. – 4.1.3.

III. 4.2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności, tj:

4.2.1. wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania – wypełniony Załącznik nr 3 do IDW, oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1 lit. a / Wymagana forma dokumentów:

a) wykaz robót budowlanych – oryginał na załączonym do IDW załączniku,

b) dowody potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone – oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/

Dowodami, o których mowa powyżej są:

  1. poświadczenie,
  2. inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w lit. a,
  3. w przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów;

4.2.2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności i informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – wypełniony Załącznik nr 4 do IDW. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2 lit a / Wymagana forma dokumentów:

a) wykaz osób wraz z oświadczeniem – oryginał na załączonym załączniku/;

4.2.3. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 1 ppkt 3 lit. a / Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/;

  1. opłacona polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 1 ppkt 3 lit. b / Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/.

4.2.5. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków – załącznik do SIWZ

4.2.6. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp:

  1. polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp w przypadku warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający nie żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 2 ppkt 4 i 5.
  2. polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający nie żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych poniżej.

I)     w przypadku warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 9-11, a także innych dokumentów, dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej, określonych w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia;

II)    dokumentów dotyczących w szczególności:

a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,

b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,

c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,

d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

III.4.3. Pozostałe załączniki

4.3.1. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informacja o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ

4.3.2. Jeżeli, wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4.1.1. – 4.1.3. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

- nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

- nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

4.3.3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4.3.2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.

III. 4.4. Oświadczenia:

4.4.1. oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik do SIWZ

4.4.2. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - załącznik  SIWZ

4.4.3. oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania

Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec wszystkich dokumentów).

4.4.5. oświadczenie Wykonawcy jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców)

        1. Dokumenty, o których mowa w pkt. III są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.

3. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

III.5. INNE DOKUMENTY

      III. 5.1. Inne dokumenty niewymienione w pkt. III.4

Razem z ofertą Wykonawca zobowiązany jest  złożyć następujące dokumenty niewymienione powyżej:

  1. Dowód wniesienia wadium
  2. Formularz ofertowy
  3. Formularz cenowy  ( wykaz cen ) zawierający dokładne wyliczenie ceny ofertowej
  4. Pełnomocnictwo dla osoby/osób składających ofertę ( jeżeli występuje taka sytuacja ).

      III. 5.2. Czy ogranicza się możliwość ubiegania o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV:    PROCEDURA

IV.1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

     IV.1.1. Tryb dzielenia zamówienia : Przetarg nieograniczony

IV.2. KRYTERIA OCENY OFERT

     IV.2.1. Kryteria oceny ofert: W niniejszym postępowaniu jedynym kryterium oceny ofert jest cena. Najniższa otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100. Pozostałe zostaną przeliczone według wzoru:

              cena oferowana minimalna brutto x 100 %

                        cena badanej oferty brutto

     IV.2.2. Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: Nie

IV.3. ZMIANA UMOWY

     IV.3.1. Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: Tak

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian treści zawartej umowy w przypadku, gdy konieczność ich wprowadzenia wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

     IV.4.1. Adres strony internetowej, na której jest dostępna Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.umlipno.pl

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Lipnie, Plac Dekerta 8, 87-600 Lipno ( pokój 17 ). Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

    IV.4.2. Termin i miejsce składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

2  XII 2014 r. do godz. 10,00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Lipnie, Plac Dekerta 8, 87-600 Lipno – pokój nr 16 – Sekretariat

    IV.4.3. Termin związania z ofertą: okres w dniach: 60 dni ( od ostatecznego terminu składania ofert )

    IV.4.4. Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu ( EFTA ), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak

Ogłoszenie  zostało:

  • przekazane Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej drogą elektroniczną w dniu 17 października 2014 r. (opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej Dz.U./S, w bazie TED w dniu 21 października 2014 r. pod numerem 2014/S 202-356302),
  • zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.umlipno.pl w dniu 17 X 2014 r.,
  • na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego w dniu 17 X 2014 r.

Pliki do pobrania:                                                                                  

SIWZ - Część I – IDW

SIWZ - Część II – Wzór umowy

SIWZ - Część II – Wzór karty gwarancyjnej

SIWZ - Część III – Opis przedmiotu zamówienia

SIWZ - Część III – Opis przedmiotu zamówienia – skrócony z dokumentami

SIWZ - Część III – Informacja o dostępności do mediów

SIWZ - Część III – Oświadczenie o prawie dysponowania gruntem

Dokumentacja projektowa składowiska część 1

Dokumentacja projektowa składowiska część 2

Załączniki dla Wykonawców ad. wypełnienia warunków SIWZ:

1.

Załącznik nr 1 - Formularz oferty

2.

Załącznik nr 1a - Wykaz cen

3.

Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

4.

Załącznik nr 3 - Wykaz wykonanych robót budowlanych

5.

Załącznik nr 4 - Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia

6.

Załącznik nr 5 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

7.

Załącznik nr 5a - Informacja o przynależności do grupy kapitałowej

8.

Załącznik nr 6 - Wykaz części zamówienia powierzonych do wykonania podwykonawcom

 



Lista plików


NazwaData dodaniaLicznik


Informacje o publikacji


WytworzyłZaakceptowałOpublikował
Artur RybickiArtur RybickiArtur Rybicki
Data publikacjiLicznik odsłonLicznik zmian
17 października 2014 r. 12:34724100


Rejestr zmian


Data zmianyTyp zmianyUżytkownik
21 października 2014 r. 09:59 Edycja Artur Rybicki
21 października 2014 r. 09:58 Edycja Artur Rybicki
21 października 2014 r. 09:57 Edycja Artur Rybicki
21 października 2014 r. 09:57 Edycja Artur Rybicki
21 października 2014 r. 09:55 Edycja Artur Rybicki
21 października 2014 r. 09:55 Edycja Artur Rybicki
21 października 2014 r. 09:54 Edycja Artur Rybicki
21 października 2014 r. 09:53 Edycja Artur Rybicki
21 października 2014 r. 09:52 Edycja Artur Rybicki
21 października 2014 r. 09:51 Edycja Artur Rybicki
Pokaż więcej