pomoc
a BIP : Urząd Miejski w Lipnie
pomoc
BIP : Urząd Miejski w Lipnie

BIP : Urząd Miejski w Lipnie

Start Przetargi Ogłoszenia Akty publicznoprawne Samorząd Wybory do Parlamentu Europejskiego 2024 Wybory Samorządowe 2024 Rada Miejska - kadencja 2018 - 2023 Rada Miejska - kadencja 2014 - 2018 Deklaracja dostępności Rada Miejska - kadencja 2010 - 2014 Rada Miejska - kadencja 2006 - 2010 SIM – KZN Toruński - nabór wniosków na mieszkania czynszowe Transmisje sesji Rady Miejskiej w Lipnie Portal e-Sesja Rady Miejskiej w Lipnie Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 Urząd Miejski Statut Miasta Budżet Miasta Lipna Dług publiczny Podatki i opłaty lokalne Wieloletnia Prognoza Finansowa Gminy Miasta Lipna Gospodarka gruntami Oświata Zarządzanie kryzysowe i ochrona ludności Plany audytów wewnętrznych Ochrona Środowiska Sport Kultura Zarządzenia Oświadczenia majątkowe Wybory, Referenda Ważne dokumenty Ochrona Danych Osobowych - RODO Jak załatwić sprawę? Konkurs ofert Petycje Ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego Infostrada Kujaw i Pomorza - Porozumienie Praca MOPS Redakcja BIP Rejestr zmian Instrukcja Kontakt

Przetarg


Ogłoszenie o nowym przetargu nieograniczonym - Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu gminy miasta Lipna w latach 2018-2019


ZP.271-5PN/2017                                                                              Lipno, dnia 1 czerwiec 2017 r.

 

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym przesłane do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 02.06.2017 r.

Opublikowano w DUUE w dniu 07.06.2017 r.

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym :

Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu gminy miasta Lipna w latach 2018-2019

SEKCJA I:   ZAMAWIAJĄCY:

I.1. Nazwa i adres:

Gmina Miasta Lipna

Plac Dekerta 8

87-600 Lipno

woj. Kujawsko-Pomorskie

tel. (0-54) 288-42-11, fax (0-54) 288-42-65

      I.2. Rodzaj zamawiającego

Jednostka samorządu terytorialnego

      I.3. Adres strony internetowej na której zamieszczona będzie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.umlipno.pl

SEKCJA II:   PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

       II.1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

       II.1.1. Rodzaj zamówienia: Usługi

       II.1.2. Nazwa postępowania oraz określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu gminy miasta Lipna w latach 2018-2019

            Przedmiotem zamówienia jest Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu gminy miasta Lipna w latach 2018-2019. Zakres zamówienia dotyczy wszystkich zamieszkałych nieruchomości z terenu Gminy Miasta Lipna, w sposób zgodny z przepisami prawa. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonywania usługi określone zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

 

     II.1.3. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających:

Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w sytuacji wyniknięcia w trakcie prowadzenia prac objętych niniejszym postępowaniem, czynności bądź robót niemożliwych do przewidzenia na etapie ogłaszania postępowania.
      II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

90.50.00.00-2 – usługi związane z odpadami komunalnymi

90.51.10.00-2 – usługi wywozu odpadów,

90.51.20.00-9 – usługi transportu odpadów,

90.51.31.00-7 – usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych,

90.51.40.00-3 – usługi recyklingu odpadów,

90.53.30.00-2 - usługi gospodarki odpadami,

        II.1.5. Czy dopuszcza się składanie ofert częściowych:  Nie

        II.1.6. Czy wymaga się lub dopuszcza składanie ofert wariantowych: Nie

        II.1.7. Czy Zamawiający przewiduje zawarcie umowy ramowej: Nie

        II.1.8. Czy Zamawiający przewiduje ustanowienie dynamicznego systemu  

                  zakupów: Nie

II.2. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

       II.2.1. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia:  – 01 I 2018 r.,

                 Termin zakończenia wykonania zamówienia:   31 XII 2019 r.
 

SEKCJA III:    INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, 

                        FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1. WADIUM

      III.1.1. Informacja na temat wadium: 70.000 PLN

III.2. ZALICZKI

      III.2.1. Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie

III.3. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.3.1. Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej  o ile obowiązek ich posiadania wynika z odrębnych przepisów:

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej jeżeli wykonawca wykaże, że:

a) posiada zezwolenie na zbieranie odpadów i prowadzenie przetwarzania odpadów o których mowa w art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach lub posiada umowę z podmiotem posiadającym zezwolenie na przetwarzanie odpadów;

b) posiada zgodny z obowiązującym prawem wpis do rejestru zbierających sprzęt elektryczny i elektroniczny;

c) posiada zezwolenie na transport odpadów, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa lub wpis do rejestru o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach;

d) jest wpisany do rejestru działalności regulowanej w zakresie zbierania odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Miasta Lipna o których mowa w art. 9b i następnych ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;  

III.3.2. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna:

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

- zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i/lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:

a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100)

W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek mogą spełnić wszyscy łącznie.

W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunków wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania. Za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie oraz na swojej stronie internetowej. Jeżeli w tym dniu średni kurs  NBP nie będzie opublikowany Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem ogłoszenia.   

III.3.3. Zdolność techniczna lub zawodowa:

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

  1. Warunek ten będzie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wykonał w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje usługi polegające na odbiorze odpadów komunalnych w systemie odpadów zmieszanych i selektywnych u źródła w miejscowościach pow. 14.000 zameldowanych mieszkańców z co najmniej 2.200 posesji.
  2. Dysponuje lub będzie dysponować potencjałem technicznym wyszczególnionym w pkt VI Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ.

W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek mogą spełnić wszyscy łącznie.

 Jednolity Europejski Dokument Zamówienia:

1) W celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, z powodów określonych w art. 24 ustawy oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt III.3.1, wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w formie jednolitego dokumentu sporządzonego zgodnie z wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji Europejskiej wydanym na podstawie art. 59 ust. 2 dyrektywy 2014/24/UE oraz art. 80 ust. 3 dyrektywy 2014/25/UE, zwanego dalej Jednolitym Europejskim Dokumentem Zamówienia lub „JEDZ”. Zamawiający informuje, iż instrukcję wypełniania JEDZ oraz edytowalną wersję formularza JEDZ można znaleźć pod adresem:

https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/jednolity-europejski-dokument-zamowienia;

2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, JEDZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia;

3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także JEDZ-e dotyczące tych podmiotów;

4) Wykonawca może wykorzystać w JEDZ nadal aktualne informacje zawarte w innym JEDZ złożonym w odrębnym postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawca wskazuje w formularzu oferty: nazwę, numer, zakres informacji do wykorzystania oraz datę wszczęcia tego postępowania.

Potencjał podmiotu trzeciego:

1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych;

2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia;

3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, gdy podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane;

4) Jeżeli wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach, o których mowa w ppkt 1), zamawiający wymaga od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w Rozdziale V pkt 5 ppkt 1 siwz.

5. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona,

 III.3.4. Podstawy wykluczenia:

III.3.4.1. Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.3.4.2. Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp

- podstawa wykluczenia określona w art.24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp

- podstawa wykluczenia określona w art.24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp

III.4. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

  1. Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Jeżeli wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, ( dla usług 209.000 €, co w przeliczeniu daje 872.554,10 PLN wartości netto zamówienia ).
  2. Jednolity Europejski Dokument Zamówienia - Jeżeli wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, ( j. w. )

III.5. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA Z ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

        III.5.1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów:

5.1.1.   zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

5.1.2.   zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

5.1.3.   odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;

5.1.4. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

5.1.5.

a) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;

W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

b)  oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne;

W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

c)  oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2016 r. poz. 716).

W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

Ww. oświadczenia: a, b, c, należy złożyć w oryginale.

5.1.6. oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

5.1.7.  Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w III.5:

1) pkt 1–3 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w pkt 1 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu.

3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt. 2 stosuje się.

5.1.8.  W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności:

1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;

2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;

3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;

4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

2. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. III 5.1.

III.6. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA Z ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP:

III.6.1. W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

III.6.1.1. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów:

a) zezwolenia na zbieranie odpadów i prowadzenie przetwarzania odpadów lub do dnia podpisania umowy z Zamawiającym będzie posiadać umowę z podmiotem posiadającym zezwolenie na przetwarzanie odpadów, o których mowa w art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach;

b) zgodny z obowiązującym prawem wpis do rejestru zbierających sprzęt elektryczny i elektroniczny;

c) zezwolenie na transport odpadów zgodnie z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ww. ustawy;

d) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie zbierania odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Miasta Lipna o którym mowa w art. 9b i następnych ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;

W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa ten z wykonawców składających ofertę wspólna, który w ramach konsorcjum będzie odpowiadał za realizację prac objętych uprawnieniem.

Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.

e) dokument/dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego;

W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa ten/ci z wykonawców składających ofertę wspólną, który/którzy w ramach konsorcjum będzie/będą odpowiadał/odpowiadali za spełnienie tego warunku.

Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.

f) wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.

g) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innego dokumentu, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.

III.7. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy dołączyć do oferty:

1) formularz oferty;

2) Jednolity Europejski Dokument Zamówienia ( JEDZ );

W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

W przypadku, gdy wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także JEDZ-e dotyczące tych podmiotów.

3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów;

4) odpowiednie pełnomocnictwa – jeżeli są niezbędne,

Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej.

5) oświadczenie wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);

W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie.

Ww. oświadczenia należy złożyć w oryginale.

6) oświadczenie Wykonawcy jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców)

7) dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium.

8) oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania

  1. Dokumenty składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
  2. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów złożonych przez wykonawcę.
  3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.
  4. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
  5. Wszystkie dokumenty oferty muszą być sporządzone w języku polskim.
  6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

SEKCJA IV:    PROCEDURA

IV.1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1. Tryb dzielenia zamówienia : Przetarg nieograniczony

IV.2. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE

IV.2.1. Kryteriami wyboru najkorzystniejszej oferty są:

  1. Cena ( z VAT ) - znaczenie kryterium – 60 %,
  2. Termin płatności faktury – znaczenie kryterium - 40 %,
  3. Sposób przyznawania punktów:
  4. kryterium 1 – Cena:
  5.  

Gdzie:

Cmin - cena oferty najniższej

Cb – cena oferty badanej

  1. kryterium 2 -  Termin płatności faktury

Ocena będzie dokonana o w oparciu o niżej zamieszczoną punktację:

-  termin płatności 30 dni – 40 punktów

-  termin płatności – 14 – 29 dni -  20 punktów

-  termin płatności do 14 dni  – 0 punktów

IV.2.2. Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: Nie

IV.2.3. Czy zostanie zastosowane procedura, o której mowa w art. 24 aa ust. 1 ustawy Pzp: Tak

IV.3. ZMIANA UMOWY

     IV.3.1. Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: Tak

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian treści zawartej umowy w przypadku, gdy konieczność ich wprowadzenia wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, jeżeli zgodnie z art. 144 Pzp. możliwa jest zmiany zawartej umowy.

IV.4. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

     IV.4.1. Adres strony internetowej, na której jest dostępna Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.umlipno.pl

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Lipnie, Plac Dekerta 8, 87-600 Lipno ( pokój 17 ). Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV.4.2. Termin i miejsce składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

13 VII 2017r. do godz. 10,00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Lipnie, Plac Dekerta 8, 87-600 Lipno – pokój nr 16 – Sekretariat

IV.4.3. Termin związania z ofertą: okres w dniach: 60 dni ( liczony od ostatecznego terminu składania ofert )

IV.4.4. Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu ( EFTA ), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak

IV.4.5. Czy przewiduje się zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień: Nie

V.1. INFORMACJE DODATKOWE

1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczącej:

1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;

3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach,

przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust.1 pkt 23 Ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

  1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.

3. Jeżeli wykonawca, o którym mowa w ust. 2, uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert

       4. Zamawiający niezwłocznie po dokonaniu czynności oceny ofert, informuje wszystkich  

           wykonawców o:

1) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy, jeżeli są miejscami wykonywania działalności wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,

2) wykonawcach, którzy zostali wykluczeni,

3) wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, powodach odrzucenia oferty, a w przypadkach, o których mowa w art. 89 ust. 4 i 5, braku równoważności lub braku spełniania wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności,

5. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 183 ustawy Pzp, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni –jeżeli zostało przesłane w inny sposób.

        6. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminów, o których mowa w ust. 5, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia w przypadku trybu przetargu nieograniczonego złożono tylko jedną ofertę.

7. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy Pzp.

Pliki do pobrania:                                                                                    

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Załącznik Nr 1  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

Załącznik Nr 2  Formularz ofertowy

Załącznik Nr 3  Oświadczenie o przesłankach wykluczenia

Załącznik Nr 4  Oświadczenie  o warunkach udziału w postępowaniu

Załącznik Nr 5  Oświadczenie o podwykonawcach

Załącznik Nr 6  Zobowiązanie do dysponowania zasobami

Załącznik Nr 7  Projekt umowy

Załącznik Nr 8  Wykaz sprzętu

Załącznik Nr 9  Wykaz usług

Załącznik Nr 10 Wzór oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej

 



Lista plików


NazwaData dodaniaLicznik


Informacje o publikacji


WytworzyłZaakceptowałOpublikował
Artur RybickiArtur RybickiArtur Rybicki
Data publikacjiLicznik odsłonLicznik zmian
5 czerwca 2017 r. 13:2577626


Rejestr zmian


Data zmianyTyp zmianyUżytkownik
7 czerwca 2017 r. 08:31 Edycja Artur Rybicki
7 czerwca 2017 r. 08:31 Edycja Artur Rybicki
7 czerwca 2017 r. 08:30 Edycja Artur Rybicki
7 czerwca 2017 r. 08:29 Edycja Artur Rybicki
7 czerwca 2017 r. 08:28 Edycja Artur Rybicki
7 czerwca 2017 r. 08:28 Edycja Artur Rybicki
7 czerwca 2017 r. 08:27 Edycja Artur Rybicki
7 czerwca 2017 r. 08:26 Edycja Artur Rybicki
7 czerwca 2017 r. 08:25 Edycja Artur Rybicki
7 czerwca 2017 r. 08:25 Edycja Artur Rybicki
Pokaż więcej